Værdsæt og beløn loyalitet og engagement

  • Hvad?
  • Hvordan?

Vis taknemmelighed. Dit community – dine Facebook fans, Instagram- eller pinterest-følgere – bruger tid på at lytte og engagere sig i dit brand, og det skal du værdsætte. Først og fremmest skal du svare, når de indgår i en dialog med dig. Men prøv også at belønne deres loyalitet på andre måder, som i et loyalitetsprogram, hvor de får nogle fordele, fordi de engagerer sig i dit brand.

Giv dem eksklusivitet ved fx at lave et arrangement kun for dem eller giv dem rabat eller lad dem få nyheden først, om at billetsalget er begyndt. Der opstår hele tiden muligheder for at give dine trofaste følgere noget ekstra, som alle andre ikke får.
Hvis du laver en konkurrence, så find en præmie, der virkelig giver værdi til communitiet – og det er ikke nødvendigvis en Ipad. Læs mere om konkurrencer på Facebook her og Instagram her.

  • Eksempler

Copenhell værdsætter engagementet:

CPH:DOX udlodder billetter til program-launch-fest

KMD Ironman Copenhagen laver en publikum-konkurrence:

En af måderne at engagere publikum på under eventet var at lave en publikum-konkurrence. Præmieren var en billet til det eftertragtede Ironman-stævne på Hawaii – billetter, der er meget svære at få fat i.

belon-loyalitet

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

NAVIGATION