Inviter brugerne ind på scenen

  • Hvad?
  • Hvordan?

Inddrag, involver og lad dit community indtage scenen på dine platforme. De er i mange tilfælde bedre kommunikatører og markedsførere af din event, dit produkt og brand, end du selv er, fordi deres troværdighed i det tilfælde ofte er højere end din. Det handler dels om at åbne op for brugergenereret indhold på dit website dels at invitere dit community på sociale medier til at fortælle og indgå i dialog.

Hent brugernes indhold ind på dit website i et social feed og opfordr dem til at bruge et bestemt hashtags. Vær oprigtigt interesseret i dine brugernes historier og holdninger. Spørg dem og invitér dem til at komme med deres personlige fortællinger og inddrag dem i innovationen af dit produkt, din event eller andet.

  • Eksempler

Copenhell spørger:
”Hvad betyder metal for dig?”. Copenhells facebook-fans kommer med 25 meget personlige og passionerede beretninger. Her er et eksempel:

Inviter_ind_paa_scenen



Brugergenereret indhold på website:
KMD Ironman Copenhagen inviterer brugerne ind på deres website ved at hente brugergeneret indhold ind i et social feed fra både facebook, twitter og instagram: http://kmdironmancopenhagen.com/social/

Eksempler på brugergeneret indhold via #kmdironmancopenhagen:
Deltagere til KMD Ironman Copenhagen fortæller om deres oplevelse under eventen ved at bruge det officielle hashtag #kmdironmancopenhagen. Her er to eksempler på, hvordan deltagere tænker tilbage på oplevelsen, og dermed lever eventen videre i månederne efter.

Inviter_ind_paa_scenen1


Inviter_ind_paa_scenen2

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

NAVIGATION